Ce & pentru Ce

Cum & pentru Cine

Cum a fost la Scoala

La finalul Scolii

Ai de invatat
Fura secretele meseriei de creativ
de la performerii industriei.
detalii
Cu ce ramai
Afla exact ce iti da scoala asta.
Si ce nu-ti da.
detalii
Newsletter
Click aici daca vrei sa te abonezi la newsletter-ul Scolii ADC*RO.
Cum a fost la Scoala

Alecsandra Popa

Alecsandra Popa

Mama m-ar fi vrut directoare de marketing, tata oenolog. Nu le poti explica de ce alegi sa-ti rupi coatele pe birou pana rasare soarele, sa stai cu parul valvoi si prea multa cafea in sistem ore in sir, uitandu-te in gol la o foaie neprihanita de idei.

Cred ca ne place publicitatea pentru ca ne place. Pentru ca ne-am indragostit candva de o reclama si impresionati pana la lacrimi si cu buza de sus tremuranda ne-am spus "Uau, intr-o zi am sa fac si eu o reclama la fel de misto ca asta."
Cred ca publicitatea se simte. Cred ca ai nevoie de un "gut feeling" care sa-ti spuna da sau ba atunci cand trebuie sa "nasti" o idee.
Cred ca satisfactia pe care o ai atunci cand cineva iti aproba o idee e similara cu a fi un rockstar pentru un minut si a te uita la puzderia de oameni aplaudandu-te frenetic. E totusi o iluzie, dar cam asa te simti. Ca un caine cu doua cozi.
Cred ca Scoala Adc*RO e un fel de scoala de estetica publicitara.
Cred ca tutorii scolii te modeleaza intr-o forma mai buna a ta, asadar asculta-i. Daca uneori ti se pare nedrept si crunt faptul ca un tutore iti omoara ideea din fasa, nu fi pueril, asculta-l, argumenteaza, intreaba.
Cred ca in scoala asta e important sa ramai curios si sa-ti pastrezi avantul - da, pana si atunci cand mai e o luna pana la predare si tie se pare tie ca "E timp". Sa nu gandesti/spui/enunti niciodata urmatoarele: "E timp"."



Inapoi