Archive for June, 2008

si s-a dus si ultimul seminar …

Thursday, June 26th, 2008

Cum se intampla cu toate lucrurile bune, chiar si Scoala ADC*RO se apropie de sfarsit… Desi e greu de crezut cum au trecut cele doisprezece saptamani, marti studentii s-au adunat pentru a asista la ultimul seminar, despre campanii integrate, sustinut de Bogdan Naumovici, Adrian Botan, Valentin Suciu si Serban Alexandrescu. Insa pana la coronite, studentii mai au de trecut prin evaluarea finala, reprezentata de prezentarea portofoliilor cu rezolvarea brief-urilor primite de-a lungul celor trei luni de ”cursuri”.

Dupa ce am pus cap la cap feedback-urile primite de la participanti, am realizat ca pentru studentii ADC, scoala a fost o experienta folositoare, iar pentru cei ce deja lucreaza in domeniu poate fi chiar o amenintare valul de tineri “bine antrenati”! Asa ca: “publicitarilor”, pregatiti-va ca venim cu forte proaspete!

Finalul Scolii va fi sarbatorit printr-o petrecere ce va tine trei zile si trei nopti! Stati aproape ca sa vedeti locul si data petrecerii !


“Infotainment” advertising

Tuesday, June 17th, 2008

Noile tendinte in advertising exploateaza din ce in ce mai mult mediul interactiv si situeaza companiile mai aproape de consumatori. Pentru a face fata competitiei, brandurile trebuie sa fie capabile sa satisfaca gama extinsa de nevoi ale consumatorilor. Mai nou, companiile joaca rolul de « entertainer » prin propunerile inovatoare de advertising pe care le lanseaza. Modul in care publicitarii se folosesc de spatiul virtual tine de spiritul antreprenorial dar mai ales de imaginatie si curaj.

Advertisingul online trebuie sa fie «appealing » pentru consumator, astfel incat sa-l determine sa se apropie singur de marca. Multi marketeri inteleg gresit apropierea fata de public si risca sa devina intruzivi si sa se impuna intr-un mod brutal (prin pop-uri, floating banner-e, misleading headline-uri, etc.).

McDonald’s e unul dintre brandurile cu acoperire in toate sectoarele de marketing. Iata cu ce propunere vine pentru publicul interactiv :

Jeep se plaseaza intr-un mod inedit in zona ambientala

Tuesday, June 17th, 2008

Jeep isi comunica atributele intr-o maniera simpla, atat de simpla si reala incat e aproape imposibil sa nu obtina efectul scontat. Campania de outdoor neconventional e facuta de Bates Y&R, agentie daneza cu sediul in Copenhaga. Campania a rulat in toamna anului 2007.


Si da, am jucat la Cupa Agentiilor

Monday, June 9th, 2008

Chiar daca n-am luat cupa acasa, chiar daca nu ne-am calificat nici in etapa finala, am fost sambata la CAF si ne-am distrat pe cinste.

Scoala ADC la Cupa Agentiilor la Fotbal

Friday, June 6th, 2008

Maine la Cupa Agentiilor vom fi pe teren.

Pentru toate ideile respinse, Pentru toate brief-urile cu manelisti, Pentru toate seminariile la care au lipsit. A venit vremea razbunarii!

Hai Scoala ADC!