Archive for June 17th, 2008

“Infotainment” advertising

Tuesday, June 17th, 2008

Noile tendinte in advertising exploateaza din ce in ce mai mult mediul interactiv si situeaza companiile mai aproape de consumatori. Pentru a face fata competitiei, brandurile trebuie sa fie capabile sa satisfaca gama extinsa de nevoi ale consumatorilor. Mai nou, companiile joaca rolul de « entertainer » prin propunerile inovatoare de advertising pe care le lanseaza. Modul in care publicitarii se folosesc de spatiul virtual tine de spiritul antreprenorial dar mai ales de imaginatie si curaj.

Advertisingul online trebuie sa fie «appealing » pentru consumator, astfel incat sa-l determine sa se apropie singur de marca. Multi marketeri inteleg gresit apropierea fata de public si risca sa devina intruzivi si sa se impuna intr-un mod brutal (prin pop-uri, floating banner-e, misleading headline-uri, etc.).

McDonald’s e unul dintre brandurile cu acoperire in toate sectoarele de marketing. Iata cu ce propunere vine pentru publicul interactiv :

Jeep se plaseaza intr-un mod inedit in zona ambientala

Tuesday, June 17th, 2008

Jeep isi comunica atributele intr-o maniera simpla, atat de simpla si reala incat e aproape imposibil sa nu obtina efectul scontat. Campania de outdoor neconventional e facuta de Bates Y&R, agentie daneza cu sediul in Copenhaga. Campania a rulat in toamna anului 2007.