De la studentii ADC - ep. 2

Pentru a completa seria de pareri “la cald” de la studentii actuali ai Scolii, inca un student ne spune cum i s-a parut Scoala ADC pana acum.

Aurelian Cezar Cherciu
Cand MIT a inceput sa publice pe Internet toata curicula scolara (exemplu urmat de tot mai multe universitati din intreaga lume), multa lume se intreba: “Bine, dar daca aceste cursuri vor fi gratuite, cine va mai fi suficient de nebun sa plateasca o avere ca sa vina sa invete la aceste universitati?”(n.b. vorbim de costuri ce se ridica pana la peste 40.000 $/an).

Cam asa si cu SCOALA ADC*RO. Toata lumea are acces la cartile care ne sunt recomandate, la reclamele ce intra in analiza noastra, la campaniile celebre facute de o agentie sau alta si la tot felul de materiale disponibile pe cei 20% de Internet cat se crede ca nu e ocupat cu pornisaguri. Si atunci, de ce sa fii nebun si sa platesti 500 de Euro pentru ceva la care ai acces gratuit?

Ca si in cazul primului exemplu, taxa se justifica prin ceea ce americanii numesc ‘on campus experience’. Iar in timpul Scolii ADC*RO apuci sa vorbesti cu niste practicieni si nu doar cu niste profesori si faci asta inconjurat de un grup deja pasionat de publicitate si nu doar de poantele de la bere pe tema ultimei reclame cretine vazute la TV. Iti faci o idee despre piata autohtona de publicitate cu problemele si oportunitatile ei.. Mergi in agentii si interactionezi cu oamenii acestia – bagi tu desh’tu si te convingi daca frige sau nu.

Mai adaugam la asta faptul ca apuci sa iti creezi un portofoliu de lucrari cu care poti sa bati din poarta-n poarta in cautarea unui job si ca cei mai buni 10 oameni isi primesc banii integral.

Acum, adunati si voi pe coloana, trageti linie si comparati rezultatul cu suma de 500 de Euro. Mai departe, e decizia voastra daca va inscrieti sau nu.

Tags:

Leave a Reply