“Infotainment” advertising

Noile tendinte in advertising exploateaza din ce in ce mai mult mediul interactiv si situeaza companiile mai aproape de consumatori. Pentru a face fata competitiei, brandurile trebuie sa fie capabile sa satisfaca gama extinsa de nevoi ale consumatorilor. Mai nou, companiile joaca rolul de « entertainer » prin propunerile inovatoare de advertising pe care le lanseaza. Modul in care publicitarii se folosesc de spatiul virtual tine de spiritul antreprenorial dar mai ales de imaginatie si curaj.

Advertisingul online trebuie sa fie «appealing » pentru consumator, astfel incat sa-l determine sa se apropie singur de marca. Multi marketeri inteleg gresit apropierea fata de public si risca sa devina intruzivi si sa se impuna intr-un mod brutal (prin pop-uri, floating banner-e, misleading headline-uri, etc.).

McDonald’s e unul dintre brandurile cu acoperire in toate sectoarele de marketing. Iata cu ce propunere vine pentru publicul interactiv :

One Response to ““Infotainment” advertising”

  1. alex Says:

    nu stiu daca ati jucat jocul dar nu are nimic de-a face cu campania mcdonalds…jocu e anti mc…trebuie sa darami padurile tropicale ca sa cultivi soia modificata genetic, apoi vacile trebuie hranite cu hormoni si consumatorii pacaliti :))

Leave a Reply